25 Nisan 2012 Çarşamba

Breaking Bad & Masonik Semboller


Hi biiiieeeettch!

La oğlum düşünün bak diziyi bitireli daha 2 saat oldu, koştur koştur ifşa sıçıyorum buraya, değerimi bilin piçler.

Diziyi izlemeyenler önce siktirsin diziyi izlesinler, konu için değil lan, beğendiğim için söylüyorum. Dizi harbiden sağlam çünkü...

Onun dışında bu dizininde illumunlu olduğunu bi iki resimle ispat etmek istiyorum.

Kolye.

Elemanın t-shirt e tikkat.

Kapişondaki piramit göz tasviri..




Dizi güzel hacı illaki izleyin derim ama güzel olması gerçekleri unutturmasın sizlere. İzleyenlerin bileceği üzere Breaking Bad de aşırı bir uyuşturucu özentiliği var. Yani  insanların uyuşturucuya olan ön yargısını kırmak istiyorlar bu diziyle. Sizi bilmiyorum ama ben  diziyi izlerken  içimden ' denesem mi lan acaba' ? diye geçirdim yani.

Aslında bu dizide gene bilinç altı ve zihin kontrolü dalgasını konuşturuyor elemanlar. İyi bir aile babası olan White, sıradan yaşamıyla ve gündelik kurallara uymasıyla toplumun genelini yani bizleri temsil ediyor aslında.

Ama ne zaman Walter kötü yola sapıyor o zaman milyonlarca doları cebe indirip yolunu buluyor.

İnsan beyninin burdan çıkardığı sonuç, kurallara uyan iyi bir vatandaş olursan fakirlik içinde ölürsün - zira hayat hiç sigara içmemiş birisini akciğer kanseri yapacak kadar zalimdir, o halde kısa yoldan para kazanmaya başlarsan, köşeyi dönersin.  İşte bilinç altımıza gömdükleri şey tam olarak bu.


Şu üstteki kapşonlu dallama Jesse Pinkman ise boğazına kadar boka batmış bir karakter, sıradan bi uyuşturucu satıcı olan Pinkman, Walter'la birlikte iş yaptıktan sonra parayı buluyor ve biliyorsunuz kızlar partiler içkiler lüks bir ev ve eğlence ardından geliyor.


Kısacası beyler bu dizide açık bir şekilde uyuşturucu ve dünyevi zevk telkin edilmektedir. Bunu dizide bi iki tane kaş göz piramit bulduğum için değil, öyle olduğu için diyorum.


Eğer bir dizide veya bir programda;  sex,uyuşturucu,para,zenginlik ve dünyevi zevkler özendiriliyorsa o dizi illumunludur kardeşim. Bu kadar açık ve net konuşuyorum. Aldanmayın.

 Görüşmek üzere Yo!

4 yorum:

  1. dizi hakkında seninle aynı görüşteyim jess'nin giydiği kapşöndeki sembol dışında diğerlerini bend e fark etmiştim ama ilk resimde şöyle bir durum var gus'ın adamı o kolyeyi getirip hector'un odasına bıraktı ve daha sonra walter; gus, hector ve o kolye ile beraber odayı havaya uçurdu yani kolye de mahfoldu sence bu da bi karşı mesaj mı. ayrıca uçaktan düşen gözün ne olduğunu henüz çözemedim bi de aron paul(jesse)'ın resmi twitter hesabına bak.

    YanıtlaSil
  2. sen bu diziyi hiç anlamamışsın arkadaşım. uyuşturucuyu özendiriyormuş. o senle alakalı bir şey. walter white uyuşturucu kullandıktan sonra parayı kırıyo tamam ama hayatı çok mu güzel oluyor? bin bir türlü dertle uğraşmak zorunda kalıyor, katil oluyor, ailesi dağılıyor, ölümden dönüyor? peki ya diğer karakter, jesse pinkman? uyuşturucu satıp partiler discolar filan süper bir yaşam sürüyor demişsin, bu karakterin diğer tarafını neden anlatmıyorsun? görmediğinden olabilir mi? sevgilisinin kardeşinin öldürüldüğünü, jesse'nin katil olup kafayı yemenin eşiğine gelmesini? ilk sevgilisinin uyuşturucu yüzünden ölmesini? ben bu sahneleri görünce paranın aslında ne kadar yalan olduğunu anladım örneğin, ama sen jesse'nin hayatının ne kadar güzel olduğunu, eğlenceli olduğunu görmüşsün. sen bu diziyi izleyip uyuşturucuya özeniyorsan o senin bakış açınla alakalıdır. şahsen ben karakterlerin bu yaşadıkları olaylardan dolayı özenmek yerine uyuşturucudan çok daha fazla korkar hale geldim. ve son olarak da ben illumunatici bilmem neci olmamama rağmen uyuşturucunun yasak olmasına karşıyım. dizinin de anlatmak istediği de budur evet. uyuşturucu yasak olduğu için derin devletler oluşuyor, mafya oluşuyor, illegal örgütler sürekli para kazanıyor. yasak olmazsa devlet kontrolünde olursa isteyen giden alır kullanır. mesele o insanlara onu kullanmamayı öğretebilmek, bakış açılarını geliştirebilmektir

    YanıtlaSil
  3. Adsız (2)..


    Bahsettiklerinde haklı olabilirsin fakat şöyle de birşey var ki adamlar zaten metanın ve dünyevi zevklerin peşinde sürüklenen o kitleyi hedefliyor, böyle bir birer, binlerce dolar yerine bir ailenin dağılmasını veya bir kız arkadaşın ölümünü niye umursasın ki? Ayrıca yapılan araştırmalar gösteriyor ki uyuşturucu ( esrar falan değil, eroin, metanfetamin, lcd gibi ağır uyuşturucular vs.) kullanan kişilerin bir çoğunda ailevi problemler zaten mevcut, yapımcılar acaba dizide ki kişilere de aynı sendromu yaşatarak empatik bir bağ kurmanın peşinde olabilirler mi? bunlar tartışılır tabi.. ilk yorumu giren okuyucunun bahsetiği resimde de aaron paul eliyle tek gözünü kapatmış bi biçimde poz vermişti zaten, falan filan. özetle dizinin masonik bir bağı olduğu ortada, belirtmek istedim sadece. son olarak uyuşturucu devlet tekelinde satılmalıdır demişsin. bu konuda sana hak veriyorum, yanılmıyorsam isviçre hükümeti ülkede artan eroinman sayısına karşın böyle bir karar almıştı, bizzat devlet eroinmanlara reçeteli saf eroin dağıtmaya başladı. bu yöntem yararlı aslında, hem devlet ülkedeki uyuşturucu kullanan kişileri kontrol altına alabiliyor, hemde bu kişilere parası terör örgütlerine giden, içinde uyku hapından fare zehrine kadar binbir katkı maddesi olan piyasa eroini yerine, rehabilitasyon sürecine daha faydalı saf eroin temin etmelerine olanak sağlıyor, ayrıcada bahsettiğin gibi uyuşturucu tekellerinin kökünü kazıyor. bencede yararlı bir yöntem olabilir fakat sosyolojik etkileri de derin bir biçimde tartışılmalı tabii...

    YanıtlaSil
  4. Uçak kazasındaki oyuncaktan düşen göz vardı onuda ekleyiver o havuza düşen göz 3 - 4 bölüm gereksiz yere kullanıldı

    YanıtlaSil

Benim de söyleyeceklerim var..